Time ve Growity, Veri Enstitüsü ile Stratejik İş Birliği

Time ve Growity, tüketici içgörülerini derinleştirmek amacıyla Veri Enstitüsü ile stratejik bir iş birliği gerçekleştirdi. stratejik iş birliği

Time ve Growity, medya stratejilerinde veriye dayalı karar alma süreçlerini güçlendirmek için Veri Enstitüsü ile iş birliği yaptı.

Bu iş birliği, Veri Enstitüsü’nün saha araştırma tecrübesi ile Time ve Growity’nin tüketici içgörüsüne dayalı yaklaşımını bir araya getiriyor.

Araştırma, televizyon, dijital platformlar, sosyal medya, radyo, podcast, oyun, açık hava ve basılı mecralar gibi geniş bir yelpazede tüketim alışkanlıklarını analiz edecek.

Türkiye genelinde yürütülecek çalışma, değişen medya davranışlarını günümüz tüketicisinin yaşam tarzına uygun yeni sorularla inceleyecek.

2025 yılı içerisinde açıklanacak rapor, hedef kitle bazında segmentasyonlarla hazırlanacak ve markalara güncel veriler sunacak.

Time ve Growity, bu iş birliği ile markalara veri ve stratejik içgörüler sağlamayı hedefliyor.

İlgili Haberler: Özgür Özel, Çatalpınar’daki Yolsuzluk İddialarını Gündeme · Trump’ın Gümrük Vergileri İsviçre Süt Endüstrisini Etkiliyor

Başa dön tuşu