Retail Türkiye Dergisi 200. Sayısına Ulaştı

Retail Türkiye Dergisi, Ekim 2025 sayısıyla birlikte 200. sayısına ulaştı. Dergi, perakende sektöründeki gelişmeleri aktarmaya devam ediyor.
Retail Türkiye Dergisi, Ekim 2025 sayısıyla 200. sayısına ulaştı. Yazılı basının zorlu dönemlerinde dergimizin yayın hayatına devam etmesi önemli bir başarıdır.
Perakende sektörüne olan tutkumuz, her toplantıda yer alarak bu dinamik sektörü daha iyi anlamamıza yardımcı oldu. 1989 yılında Türkiye’nin ilk perakende yayını olan Bakkal-Market Dergisi’ni çıkardık. Ardından birçok dergi ile sektöre katkıda bulunduk.
2009 yılında Retail Türkiye Dergisi’ni kurarak, perakende sektörünün sesi olmayı hedefledik. 200 sayının yanı sıra, eski dergilerin sayılarıyla birlikte toplamda 428 sayıya ulaştık. Ancak, eski sayıların arşivimizde yer almaması üzüntü verici bir durumdur.
Perakende sektöründen aldığımız destekle, kriz dönemlerinde dimdik ayakta kaldık. Bu güven, bize büyük bir güç ve onur vermektedir.
Retail Türkiye, gıda dışında alışveriş merkezleri, tekstil, ayakkabı ve kozmetik gibi sektörleri de kapsayarak geniş bir yelpazeye sahip oldu. Sektörün duayen isimlerinden Ercüment Tunçalp’in yazıları, dergimize büyük katkı sağladı.
Uzun yıllardır dergimizin sayfalarına katkıda bulunan Fatih Kubilay Tural ve Selçuk Bostancıoğlu’na teşekkür ederiz. Sağlığımız ve destek devam ettiği sürece yayın hayatımıza devam etmek istiyoruz.
200. sayımızdan herkese kucak dolusu sevgilerimizi ve teşekkürlerimizi sunuyoruz.
İlgili Haberler: Fiyatlandırmada Kaos: Perakende Sektöründeki Dengesizlikler · Yılmaz Attila’nın Perakende Deneyimlerini Paylaşan Kitabı