ŞOK Marketler’in cirosu 200 milyar liraya yaklaştı

ŞOK Marketler, 2025’in 9 aylık finansal sonuçlarını açıkladı. Ciro, 199 milyar liraya ulaşarak istikrarlı büyümesini sürdürdü.
ŞOK Marketler, 2025’in 9 aylık finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) duyurdu.
Şirket, yılın 9 aylık döneminde cirosunu 199 milyar liraya yükseltti. 11 bin 57 mağazasıyla büyümesini devam ettiren ŞOK, Türkiye’nin 81 ilinde geniş bir mağaza ağına sahiptir.
Artan istihdam ve uygun fiyat politikası ile ülke ekonomisine katkıda bulunan ŞOK Marketler, temel ihtiyaç ürünlerini en uygun fiyatlarla sunma hedefiyle faaliyet göstermektedir.
“Her Gün Ucuz Fiyat” politikası ile birlikte özel kampanyalar düzenleyen şirket, Mart ayında başlattığı “100 Üründe Geçen Senenin Fiyatları” kampanyasını bu ay tekrar hayata geçirdi.
Sadakat uygulaması Win ile müşterilerine avantajlı alışveriş imkanı sunan şirket, yüz binlerce müşterisine ulaşmayı başarmıştır.
“Tarladan Sofraya” doğrudan tedarik modeli ile yerli üreticileri destekleyen ŞOK, taze ve kaliteli ürünleri uygun fiyatlarla sunmaya devam etmektedir.
Kadın kooperatifleri ile yürütülen “ŞOK’ta Ben de Varım” projesi kapsamında, Türkiye’nin farklı illerindeki kadın kooperatiflerinden alınan el emeği ürünler seçili mağazalarda satışa sunulmaktadır.
ŞOK Marketler Üst Yöneticisi (CEO) Uğur Demirel, yılın 9 aylık döneminde istikrarlı büyümelerini sürdürdüklerini belirtti. Demirel, uygun fiyat politikaları ve kazandıran kampanyalar ile müşterilerin bütçesine destek sağladıklarını ifade etti.
Demirel, “Kadın kooperatifleriyle yürüttüğümüz projemiz ve öz markalarımızla yerli üreticilere desteğimiz devam ediyor. İstikrarlı büyümemizi sürdürürken, perakende sektöründeki öncü uygulamalarımızla paydaşlarımıza destek olmaya devam edeceğiz.” dedi.
İlgili Haberler: ‘Yapay zekâ ile sanayinin enerji faturası azalıyor’ · AJet’in “Boeing 737-8 MAX” uçağı İstanbul’a geldi